מערכת ניהול החשבונות Billi

Billi היא מערכת מקוונת, שפותחה במיוחד עבור ניהול פשוט ויעיל של לקוחות, תשלומים וחשבוניות.
התחילו לנהל את חשבונות העסק שלכם עם מערכת Billii באופן מקוון עוד היום, וגם אתם תוכלו להנות מהמאפיינים המתקדמים ביותר בניהול מערכת חשבונות איכותית.

חיסכון בזמן –
תוכל לחסוך בזמן על ידי פשטות המערכת, יצירת מסמכים ממסך אחד, עבודה ממספר עמדות וכו…
מערכת פשוטה להפעלה
השקענו משאבים ושעות פיתוח רבות כדי לעשות את המערכת לפשוטה ולידידותית ביותר למשתמש!
מערכת Billi תענה על כל הצרכים שלכם לניהול כלל החשבונות של החברה באופן הפשוט ביותר, ללא תכונות או הגדרות מיותרות.
המערכת מאפשרת לכם לבצע ניהול חשבונות, שליחת חשבוניות באופן אוטומטי וביצוע פעולות בלחיצת כפתור אחת בלבד.
הפקת מסמכים במסך אחד
ריכזנו במערכת Billi את כל המסמכים שאתם צריכים עבור ניהול החשבונות והלקוחות של העסק שלכם במסך אחד.
נגישות לכל אחד מהמסמכים – חשבונית, הצעות מחיר, חשבוניות מס, קבלות… , יצירה ושליחה פשוטים ומהירים יהפכו את תהליך הפקת המסמכים לתהליך פשוט, מהיר ויעיל. כשתשתמשו במערכת Billi אתם לא תאמינו שעבדתם בצורה שונה!
עבודה במקביל ממספר עמדות
מערכת Billi היא המערכת המקוונת המתאימה ביותר לעסק שלכם. התחברות און ליין מכל מחשב ומכל מקום ויאפשר לכם לנהל את חשבונות החברה שלכם ממספר רב של עמדות, תוך סנכרון מלא של הנתונים.
שפרו וייעלו את ניהול החשבונות והלקוחות שלכם על ידי מערכת מאובטחת, ועבודה במקביל ללא הגבלת עמדות!
מערכת מהירה
צוות המפתחים של Billi ביצע את כל ההתאמות הנדרשות ואפילו יותר כדי לבנות את המערכת המהירה ביותר לניהול החשבונות והלקוחות.
תהליכים אוטומטיים, יצירת טפסים ושליחה בלחיצת כפתור אחת ועוד הרבה שיפורים הופכים מערכת Billi למערכת ניהול החשבונות המהירה ביותר.
מערכת מוניטור שבודקת את זמינות השרות
מערכת Billi היא מערכת מקוונת לניהול חשבונות ולקוחות. אנחנו מכירים היטב את החשיבות בזמינות השירות באופן קבוע, ולכן פיתחנו את מערכת המוניטור. מערכת זאת פותחה במיוחד כדי לתת מענה לבדיקת זמינות השירות והיא האחראית לבקרת הביצועים והזמינות של מערכת Billi.
מערכת שבודקת את הקוד ומוודת שהוא תקין
מערכת Billi כמו כל מערכת מבוססת קוד עוברת בדיקות קבועות לתקינות קוד המערכת. נוסף על הבדיקות הרגילות על ידי צוות הפיתוח שלנו פיתחנו מערכת ייחודית ל Billi כדי לשמור על תקינות הקוד ושילוב מודולים , שדרוגים ואפשרויות מתקדמות באופן האיכותי ביותר.
מערכת שבודקת את השרותים הנלווים (בסיסי נתונים מיילים) ומוודת שהם פועלים כראוי
מערכת Billi לניהול חשבונות ולקוחות תענה על כלל הצרכים שלהם בביצוע כלל פעולות החשבונאות של העסק שלכם. לכן, הבדיקות הקבועות שלנו כוללות מערכת לבדיקת כלל השירותים הנלווים של המערכת – כמו בסיסי נתונים ודוא"ל.
מערכת שבודקת את ביצוע הגיבויים
גיבויים קבועים של מערכת Billi הם רק חלק מהגיבוי שאנחנו נותנים לנתונים ולתחזוקה של חשבונות העסק שלכם. פיתחנו עבור Billi מערכת לבדיקת ביצוע הגיבויים עצמם ואיכות הגיבויים שבוצעו. כדי שאתם והנתונים שלכם יהיו מגובים תמיד!
גיבוי "חי" ושמירת הנתונים בכוננים קשיחים נפרדים להגברת שרידות המידע
מערכת Billi היא מערכת ניהול חשבונות מקוונת , ולכן אנחנו מבצעים פיתחנו ומציעים לכם מערכת ניהול חשבונות ולקוחות אשר מבצעת גיבוי "חי", שמירת נתונים וגיבוי נתונים בכוננים קשיחים נפרדים. שמירת נתונים בכוננים קשיחים נפרדים תיתן לכם את הביטחון לעת צרה ותגביר באופן ניכר את שרידות המידע שלכם.
עבודה בתצורת שרתים של High availability
מערכת Billi מבוססת על עבודה בתצורת שרתים של High Availability. לכן, אנחנו יכולים להציע לכם רמת זמינות גבוהה במיוחד ונגישות למערכת Billi מכל רשת אינטרנט. נוסף על כל, באמצעות שיטה זאת במקרה של תקלה באחד מהשרתים הפיזיים של המערכת יהיה ניתן להמשיך ולעבוד באופן כמעט מיידי.
גיבויים תקופתיים לקבצים ולבסיסי הנתונים
מערכת Billi לניהול חשבונות ולקוחות מבצעת גיבויים שוטפים לקבצים ולבסיסי הנתונים. נוסף על הגיבויים הרגילים של המערכת, אנחנו מבצעים גיבויים תקופתיים נוספים , ובדיקה ובקרה על איכות הגיבויים שבוצעו על ידי המערכת. כך, שהחשבונות, הלקוחות ובסיסי הנתונים שלכם יהיו מגובים מכל הכיוונים באופן האיכותי ביותר.
עדכון שוטף של הקוד (בעיות אבטחה ושיפור הפונקציונאליות)
שירותי הגיבוי והתחזוקה שאנחנו מציעים כחלק ממערכת Billi לניהול חשבונות ולקוחות כולל עדכונים שוטפים של קוד המערכת. אנחנו מבצעים את עדכוני מערכת Billi כדי לתת לכם מערכת ניהול חשבונות ולקוחות ללא בעיות אבטחה, ושיפור תמידי בפונקציונליות של המערכת על סמך הדרישות של השוק, ושל הלקוחות שלנו.
שיפור של הקוד – אופטימיזציה והוספת אפשרויות חדשות כל הזמן
אנחנו משפרים, משדרגים ומייעלים את המערכת באופן תמידי כדי לתת לכם את הפתרונות והכלים הטובים ביותר לניהול חשבונות ולקוחות.
שיפור קוד המערכת הוא חלק מתהליך האופטימיזציה, הייעול והוספת האפשרויות החדשות והמתקדמות ביותר. אנחנו לא עוצרים בפיתוח מערכת Billi ולכן המערכת שלנו תישאר תמיד כמערכת המקוונת המובילה לניהול חשבונות ולקוחות.
פרטי כל משתמש נשמרים בבסיס נתונים נפרד
מערכת Billi מאפשרת אבטחה ובקרה תמידיים. כדי לאבטח את הנתונים של לקוחותינו אנחנו מבצעים שמירה של פרטי המשתמשים בבסיסי נתונים נפרדים. הדבר מאפשר לכם לא רק פרטיות ואבטחה של הנתונים שלכם, אלה גם גיבוי במקרה של כשל אחד השרתים.
קיימת הפרדה מוחלטת בין הנתונים של המשתמשים השונים
שירותי אבטחת המידע של מערכת Billi כוללים הפרדה מוחלטת בין הנתונים של המשתמשים השונים. כדי להבטיח שירותי אבטחת מידע ונתונים איכותיים אנחנו מבצעים שמירה של פרטי כל משתמש בבסיס נתונים נפרד. אנחנו מתחייבים לשמור על סודיות מוחלטת בכל הקשור לנתונים שלכם ושל לקוחותיכם, ועושים את כל הפעולות להבטיח על שמירת המידע פרטי.
אבטחת מידע
השרתים שלנו מוגנים באמצעות מערכות הגנה מפני מזיקים ומערכת סינון דואר זבל (Spam) מתקדמת, השרתים מוגנים באמצעות חומת אש (Firewall), הגנות מפני התקפות מניעת שירות (DDoS) ואמצעים נוספים להבטחת השירות.
כלל השרתים נסרקים באופן תמידי לגילוי פרצות אבטחה, ומשודרגים במערכות המקצועיות ביותר לאבטחת המידע שלכם.
אפשרות להגבלת משתמשים
מערכת Billi מאפשרת גישה למערכת ברמות שונות. מנהלים, אנשי מערכת או אפילו לקוחות. אתם כמנהלים חשופים לכלל החשבונות והמידע השמור במערכת שלכם. לקוח, לעומת זאת, בעל גישה חלקית למערכת – דרך ממשק המשתמשים לפרטי החשבונות שלו.
רשימת המאפיינים המרכזיים של מערכת Billi – ניהול חשבונות ולקוחות:
ממשק משתמש עבור הלקוחות שלכם.
ניהול לקוחות – פשטות ויעילות.
ניהול חשבוניות פשוט עם מאפיינים מתקדמים.
תמיכה בעברית ובאנגלית .
מבוסס רשת.
יצירה ללא הגבלה – לקוחות , חשבוניות, שיעורי מס ועוד…
ממשק אינטואיטיבי וקל לתפעול.
חישובי מס מתקדמים.
מעקב מדויק אחר מאזן עדכני.
פורמט דוחות גמיש.
שליחה דוחות, טפסים, חשבוניות ועוד.. בדוא"ל.
חשבוניות בתבניות מותאמות .
מערכת חיפוש נוחה
ניטור ובדיקות קבועות
גיבויים ותחזוקה
אבטחת נתונים
כלים מתקדמים / אפשרויות מתקדמות
הפתרון המשתלם ביותר (זול)
עלויות מחשוב ורשת
באמצעות Billi אתם יכולים להתחיל לחסוך בעלויות המחשוב והרשת שלכם. אין צורך בהתקנות מערכת מיותרות, מחשבים או שרתים מיוחדים. אתם מקבלים את הפתרון הטוב ביותר לניהול חשבונות ולקוחות בגישה מכל מחשב אשר מחובר לרשת האינטרנט.
צריכים רשת למספר עמדות? אנחנו ניתן לכם את המענה לצרכים שלכם.
עלויות המערכת
כאשר אתם משתמשים ב Billi אתם חוסכים בעלויות התכנה. אנחנו מציעים לכם את עלויות המערכת הזולים ביותר למערכת ניהול חשבונות ולקוחות איכותית.
עלויות אבטחת המידע בארגון
אבטחת מידע בחרבה או בעסק זה כאב ראש לכל מנהל, או בעל עסק. לכן, מערכת Billi מכילה את המערכות המתקדמות ביותר לניהול אבטחת מידע – ללא עלויות נוספות.
עלויות מערכת תוכנה חלופית
מערכת מקוונת , אשר עובדת אונליין היא מערכת שתחסוך לכם את ההתעסקות המיותרת בשליחה, וניירת , ניהול ומעקב אחר לקוחות וניהול החשבונות שלכם תחת מסגרת של מערכת איכותית אחת.
עלויות שדרוגים ותחזוקה
התשלום החודשי עבור השימוש במערכת Billi לניהול חשבונות ולקוחות כולל את כלל שירותי השדרוג והתחזוקה של צוות התמיכה והמערכת שלנו. אתם לא צריכים להשקיע משאבים נוספים, לא זמן ולא כסף לשמירה, תחזוק ותפעול המערכת. אנחנו נדאג לאיכות הביצועים של המערכת באופן שוטף.


דילוג לתוכן